د کیفیت د تضمین تاریخ

د پروژې ، خدمت ، سیسټم یا وسیلې بیلابیل اړخونو منظم او پلان شوي نظارت او ارزونه چې د تولید په پروسه کې د کیفیت لږترلږه معیارونو پوره کولو احتمال لوړوي. د کیفیت تضمین یقینا نشي کولی د کیفیت محصولاتو تولید تضمین کړي.

د کیفیت تضمین کې د کیفیت سیسټم کې د اقداماتو پلي کول شامل دي چې د محصول ، خدمت یا فعالیت اهداف ترلاسه کوي. سیستماتیک اندازه کول ، د معیارونو سره پرتله کول ، د رجحاناتو تفتیش او د غلطیو مخنیوي لپاره عکس العمل. دا د کیفیت تضمین او د کیفیت کنټرول تر مینځ توپیر کیدی شي ، کوم چې د تمایلو محصول تمرکز کوي.

دوه اصول چې د کیفیت تضمین پکې شامل دي: “د مقصد لپاره مناسب” – محصول باید د ټاکل شوي هدف لپاره مناسب وي؛ او “لومړی لومړی ځل” – خطاګانې باید سمې شي. د کیفیت تضمین کې د خامو موادو ، بندونو ، محصولاتو او برخو ، د تولید او مدیریت اړوند خدماتو تنظیم ، او همدارنګه د پروسو تولید او تفتیش شامل دي. دا د انجینر دنده ده چې په لومړي ځای کې موثر وي ، پداسې حال کې چې د کیفیت تضمین کولو دنده په هر وخت کې موثریت ده.